Vores samarbejdspartner har kvalitetsstyringssystemer baseret på principperne i ISO 9001: 2008 standarden, suppleret med kunde specifikke ønsker og krav til kontrollere, enkelte processer eller særlige emner.

Kvalitetsledelse tager SAEM Staal sig af sammen med vores leverandører, hvorved processer, procedurer kontrolleres og opdateres regelmæssigt for at sikre, at kunderne til stadighed modtager en ensartet høj kvalitet, har en høj leveringssikkerhed og servicegrad.

Vores Kunder har ISO 9001: 2008 certificering, sammen med ISO 3834-2: 2005 og DS/EN 1090 certificering.

Kvalitetsparametre, der er vigtige for SAEM Staal

  • Levering af den aftalte kvalitet – ensartet og hver gang fokus på flow og værdikæden.
  • SAEM Staal samarbejdspartner har det arbejdsmiljø, arbejdsglæde og stolthed.
  • Gør det rigtigt første gang – hver gang.
  • Kvalitet – fra tilbud til levering.
  • SAEM Staal søger for den aftalte kvalitet – hver gang!
  • SAEM Staal definere eventuelle ekstra kvalitetskontroller som et produkt skal gennemgå.
  • SAEM Staal foretager altid udgangskontrol før forsendelsen.

Kvalitetsorganisation

Kvalitetskontrol

På vores samarbejdspartnere varetager SAEM Staal det overordnede ansvar for kvalitetsstyring sammen med fabrikschefen eller Ingeniøren, mens SAEM Staal står for opfølgning på den løbende kvalitet og varetages sammen med leverandørens kvalitetskontrollør.
Vores leverandører har de certifikater der passer til kundens behov og ønsker.

SAEM Staal sørger for, at vores samarbejdspartnere påtager sig det ansvar for kvalitetsstyringen af kvalitetschefen og hans assistent. Til opfølgning på den løbende kvalitet er der ansat fire kvalitetskontrollører med ansvar for hver deres område. Kvalitetskontrollørerne supporteres naturligvis af de respektive produktionschefer.